18-19 червня 2015 року в смт. Чуднові відбувся тренінг з підвищення кваліфікації державних службовців в рамках національного проекту Координатора проектів ОБСЕ в Україні та Міністерства соціальної політики «Поширення національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми».

Всі учасники заходу входять у склад координаційної ради з питань попередження насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми, демографічного розвитку та ґендерних рівностей.

Фахівці під час навчального тренінгу поглибили розуміння явища торгівлі людьми, ознайомились з сучасним станом боротьби з торгівлею людьми в світі, з українською нормативно-правовою базою стосовно захисту постраждалих осіб та надання їм всебічної допомоги у реабілітації. Тренери громадської організації «Жіночий інформаційно-консультативний центр» поділилися власним 15-ти річним досвідом роботи з постраждалими особами від торгівлі людьми та сприяли побудові ефективної взаємодії між суб’єктами для проведення заходів з попередження торгівлі людьми, виявлення постраждалих осіб, надання їм медичної, психологічної допомоги та юридичної підтримки.

Під час активних обговорень, дискусій, програвання вправ та рольових ігор учасниками було підняті питання про: особливості заповнення опитувальника, його роль у наданні або відмові у статусі; які документи необхідно відправляти до Мінсоцполітики, окрім опитувальника та необхідність збільшення суми одноразової матеріальної допомоги при отриманні статусу.

Розглядаючи питання про взаємодію суб’єктів під час оформлення опитувальника та допомозі у наданні статусу виникло слушне доповнення, що документ про нерозголошення інформації потрібно підписувати всім суб’єктам взаємодії та родичам особи, яка звернулася за допомогою.

Координатором виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми» в Житомирській області є Департамент сім’ї, молоді та спорту Житомирської облдержадміністрації, а головним партнером у виконанні проекту – громадська організація «Жіночий інформаційно-консультативний центр». Проведення заходу відбулося за фінансової підтримки Уряду Канади.

Поділитися
FacebookVKGoogle+TwitterShare

Напишіть відгук